Naravi, živalim in ljudem prijazno življenje
Zdravje

Jutranja rutina za zdrav začetek dneva

Osebno se mi zdi zelo dobro in je bilo pri meni tudi zelo učinkovito to, da sem izoblikovala jutranjo rutino, ki se je poskusim držati vsak dan. Iz svojih izkušenj vam lahko povem, da tisto pravilo enaindvajsetih dni resnično drži! Navada, ki jo vpeljemo v življenje in ponavljamo enaindvajset dni, bo postala del nas in se nam bo zdelo prazno, če te rutine kakšne dni ne bomo mogli vzdrževati.

Ta rutina je tudi čas, ki si ga vzamemo za sebe in poskrbimo za svoje dobro počutje. Moja rutina je sestavljena iz jutranjega napitka, ki da mojemu telesu dobra hranila, jogijske vaje pozdrav soncu, dihalne vaje in kratke meditacije. Za to porabimo okoli trideset minut in opažam, da se tako zjutraj napolnim z dobro energijo, ki mi sledi vse dan.

Ker pa je življenje hitro in se nam velikokrat nenehno nekam mudi pa verjamem, da vsak med vami nima čas, da bi zjutraj izvajal zelo dolg ritual. Dobra novica je ta, da si lahko zadeve olajšamo in jutranji ritual prilagodimo časovnim zmožnostim. V nadaljevanju vam bom predlagala kratko rutino, ki vam bo vzela okoli petnajst minut in bo izboljšala kvaliteto vašega dneva.

Pripravi si zdrav smoti

Priprav zdravih sokov je zelo hitra in enostavna. Jaz prisegam na zelenje in take barve so tudi moji zdravi jutranji napitki. Ko se zjutraj zbudim in poskrbim za jutranjo higieno, je naslednja stvar, ki jo slišiš v moji kuhinji zvok mikserja v katerega sem danes dala naslednje sestavine:

šop zelene

chia semena

jabolko

pomaranča

banana

voda

 

S tem napitkom boste dobili veliko hranilnih snovi za dobro delovanje vašega telesa čez dan. Namreč zelena vsebuje vse vitamine B-kompleksa, ki so zelo pomembni, da jih zaužijemo skupaj, da bi v našem telesu dosegli želen učinek. Ti namreč varujejo naš živčni sistem. Poleg teh vitaminov pa boste v zeleni našli tudi vitamin C in E in mineralov kot sta magnezij in kalij. Zelo dobra pa je proti zmanjšanju vnetji. Pomaga pa tudi pri mirnih živcih. Če imate težave zvečer zaspati bo zelena odlično pomagala pri umirjanju zato je napitek iz nje dober tudi zvečer. Dobro vpliva tudi na prebavo in razstruplja naše telo. Dobra novica je ta, da jo lahko kupujemo celo leto ali pa kar gojimo na okenski polici in imamo tako vsako jutro svežo.

Chia semena (lahko skočiš v spletno trgovino in si pogledaš več tukaj) so odličen antioksidant, ki varuje naše telo pred obolenji in so polna beljakovin in zdravih omega tri maščob. Te zelo dobro varujejo naše srce in ožilje in preprečujejo bolezni povezane z njim. Delujejo pa tudi lepotno saj izboljšajo kakovost naših las in čistijo kožo.

Dihalne vaje s pozitivno vizualizacijo

Ko popijete okusen sok in napolnite svoje telo s hranili pa si vzemite pet minut še za kratko dihalno vajo. Lahko izvajate dihalno vajo po Win Hofu za katero navodila najdete tukaj ali pa naredite naslednjo vajo.

Sedite z vzravnanim hrbtom. Počasi pozornost usmerite na svoje dihanje. Začutite kako se vaša pluča ob vsakem vdihu in izdihu dvigajo in spuščajo. Za trenutek se prepustite temu ritmu in začutite sebe v prostoru. Zdaj pa naredite globok vdih tako, da trebuh potegnete noter. Zadržite dih in štejte do deset. Nato izdihnite in pri tem pazite, da dihate s trebuhom. Pri vsakem vdihu in izdihu naj se trebuh dviga in spušča in ne pluča. To je namreč pravilni, trebušno dihanje, ki poskrbi, da zajamete čim več zraka in poskrbite za dober vnos kisika v telo. Nadaljujte z dihanjem tako, da pri naslednjem vdihu štejete do dvajset in tako naprej vse do sto. Med dihanjem si predstavljajte, da sedite na toplem travniku obsijanem s soncem. Ko končate z dihanjem pa si ponovite še naslednjo trditev.

Sem varen/na. Sprejemam se točno takega/o kot sem. Vem, da je vse kar se mi dogaja v življenju za moje najvišje dobro in popolnoma zaupam poti po kateri hodim.

Z dihalnimi vajami boste poskrbeli, da se vaše celice preskrbijo s kisikom in da boste tako dobili dovolj energije za delovanje preko dneva. Prav tako pa z dihanjem pomagate strupenim snovem kot je ogljikov dioksid, da zapustijo vaše telo. Pozitivne trditve pa nam dvigujejo duha in krepijo zaupanje v same vase in življenje, ki ga živimo.

In kaj boste s to rutino pridobili?

-več energije preko dneva
-boljše osebno zadovoljstvo
-boljše zdravje vašega telesa
-mirne živce in boljše premagovanje stresnih situacij
-boljše zaupanje v življenje
-dobro povezanost s samim seboj zaradi katere je glas intuicije glasnejši

Zdaj pa mi vi povejte. Vam bo uspelo vključiti jutranjo rutino v vaš začetek dneva? Jo že izvajate? Če jo, mi zaupate kakšna je vaša jutranja rutina?

 

 

Article written by:

V življenju rada iščem naravne rešitve, ki pomagajo do boljšega počutja in skrbi za živali in okolje.